23 januari

Hej, en liten uppdatering från mig kommer här...

I onsdags innan jag skulle sova så låg jag och sms:ade med Johan, han var ute på krogen då. Jag skulle hämta honom i stan senare, jag hann väl sova någon timme innan han ringde och ville bli hämtad. Så vid klockan ett var jag inne i stan och hämtade Johan. Sen sov vi hemma hos mig. Myspys!<3 Jag älskar dig Johan Lind<3

Igår vet jag inte riktigt när jag & Johan vaknade. Maxi ringde och väckte mig och undrade om jag kunde jobba för det var så många sjuka så jag jobbade 17-22.30 igår. Sen ringde även PO.P gränby och undrade om jag kunde jobba, men det gick ju inte då. När jag väl gick upp ur sängen så duschade jag och gjorde mig iordning. Sen åkte vi mot stan, stannade till hemma hos Elina en stund först och sen följde hon med in till stan. Vi åt på donken och sen kom Jocke & Kim för att hämta Johan. Det gick väl två minuter efter de åkt när Johan ringde och frågade om jag kunde skjutsa honom till garaget. Så det gjorde vi & sen åkte jag & Elina hem till henne. Jag var väl där en timme ungefär, sen åkte jag in till Maxi och jobbade. Jennie jobbade också stängning, så det var en bra dag på jobbet :D. Niklas jobbade också, han kom och ville bryta arm HAHA! "Vad stark du är!" haha, aa eller hur! Sen vann niklas och det mådde han väldigt bra för ;P
Jag skjutsade hem Jennie när vi slutat, sen åkte jag hemåt. Fy fan vilken jäkla dimma det var då, jag såg väl typ fem meter framför bilen.. usch. Jag stannade till hos Elina en stund innan jag åkte hem :)

Nu måste jag åka till jobbet, ha en bra dag!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0