24 januari

Heej!
Igår tittade som sagt jag & Emma på Let's dance, Petter kom en liten stund efter nio också. Sen åkte de hem när det blev nyheter. HAHA, Blondinbella åkte ut! Äntligen, mohaha! ;D

Imorse stod klockan på 06.15... men jag orkade verkligen inte gå upp då, så jag snoozade till typ halv sju. Var fortfarande lika trött då men det var ju bara att släpa sig upp ur sängen och göra sig klar för jobbet. Idag har jag jobbat 7.55-15. Jennie & jag hade "kompis-pass" så det var ju bra. Vi hade lunch samtidigt och så då :) Efter jobbet skulle Jennie handla så jag gick med henne då, skulle ändå köpa lite godis till lillebror & mig själv :p . Hade bilen idag, så jag var hemma runt kvart i fyra. Ikväll blir det nog en lugn kväll också, eftersom att jag jobbar på Maxi imorgon igen :) Det hade ju varit kul att gå ut ikväll med tanke på att det är lönehelg, men men... det får bli en annan gång! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Jennifer

aldrig varit så lycklig när ngn åker ur let's dance :P alla tror man e avis på henne, men jag tkr bara hon e patetisk. hon e jätte st o så, men hennes åsikter o tänkande gör henne bara till en "typisk blondin" om man säger så.. >.< vem hejar du på i programmet då? :D

2009-01-25 @ 14:13:08
URL: http://jeniferjakobson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag håller med dig helt och hållet! Jag tål henne bara inte!

Jag har ingen direkt favorit tror jag... vem hejar du på då? =)

2009-01-26 @ 10:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0