3 januari

Jobbat på Maxi idag 7.55-15. Gick upp halv sju imorse och var verkligen skittrött, jag hade gjort mycket för att få ligga kvar i sängen kan jag säga. Men det var bara att släpa sig upp och ta bilen in till jobbet. Halvvägs framme så kommer jag på att jag glömt mina jobbkläder hemma, tog hem dem sist för att jag skulle tvätta dem.. Men det gick bra iaf, fick andra kläder att låna. Det har väl inte hänt något speciellt på jobbet idag, förutom att jag & Emelie har gått och skrattat typ hela tiden ;b. Emelie gick och klagade på att hon var så trött hela tiden & sen var det det där med laxblodet! HAHA ;)

Ringde Elina när jag gick ut till bilen så vi ska ses senare :) Hon skulle ringa när hon kommit hem, så får vi se vad som händer.. vi lär väl åka runt lite överallt som vi gjort de senaste gångerna ;) <3 Jag jobbar imorgon så tyvärr kan jag inte vara ute så länge.. men samtidigt så ska jag hämta mamma senare ikväll/inatt också så vi får se... jag ska ändå ha bilen till jobbet imorgon och jag börjar tio så ganska länge kan jag vara ute iaf :D

Ringde Johan för en timme sen, då låg han och sov.. knäppis ;b. fast jag vet ju själv hur lätt det var att ligga kvar i bilen/sängen när jag sov med honom, vi låg ju kvar till fyra då med ;) Han skulle ringa när han vaknat till, om han nu kommer ihåg det.. Annars får väl jag ringa igen :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0