30 januari

I dag har jag utökat min kost, haha ;) Jag & mamma var in på Maxi och jag köpte barnmat (spaghetti&köttfärssås) barnmat-efterätt (fruktpuré) & någon soppa. Barnmaten var väl sådär, ganska tjock konstig konsistens.. Men efterätten däremot var asgod! Haha :)

Jag har jobbat på PO.P nere på stan idag mellan 15 och 19, jag stängde där själv för första gången. Jag hoppas verkligen att jag gjorde rätt när jag skulle larma! Mamma skjutsade in pappa & Larsa till bandyn idag så jag fick åka bil hem :) När jag kom hem och gick in i mitt rum så låg det en superfin dator på min säng! :D Pappa hade beställt den utan att jag visste om det :D . Pappa & mamma skulle ju betala halva mitt körkort och jag har lagt ut alla pengar för det så nu köpte de datorn åt mig istället för att jag skulle ta pengarna :) Det var ju bra eftersom att jag ville ha en egen dator :D

Tungan har mått sådär idag, det är ganska torr luft i butiken. Man är tvungen att prata ganska mycket också så jag blev torr i munnen och det började göra ont runt piercingen :/ Imorgon ska jag se till att ha vattenflaska med mig på jobbet!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

du säger: "ursäkta men jag blir så anfådd av att prata därför jag har en flaska vatten" hahaha ;D

2009-01-31 @ 09:35:09
Postat av: Liisa

det var jag som skrev ;)

2009-01-31 @ 09:35:39
Postat av: Sofia

Hahaha ;D

2009-01-31 @ 10:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0