5 januari

Idag är det jobb igen, fast på PO.P i city idag. Jag jobbar mellan 12 och 18 så det är ganska skönt. Jennie skulle ner på stan idag så hon kanske skulle komma in och hälsa på :) Det ska bli så kul den 17 januari när Jennie ska ha en tjejkväll hemma hos henne, jag ser verkligen fram emot det! :)

Pratade i telefon med Elina ganska länge igår, skönt att prata ut lite, det behövdes. Tack för att du finns gumman!<3 Efter idag så är jag ledig i två dagar, skönt! Men sen jobbar jag torsdag-söndag igen.. jag tycker inte om att jobba så mycket helger som jag gör nu.. visst, det är bra pengar men det är tråkigt att jobba när alla andra är lediga.. aja, det är inte så många helger kvar nu, inte som jag jobbar i sträck iaf. Ikväll kanske jag ska träffa Elina, det beror på om hon kan :p . Sen imorgon så ska jag på stan med Annelie & Elina :)

Nu måste jag äta frukost, vi hörs!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

fin blogg :)

2009-01-05 @ 13:25:51
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0