7 januari

Det var en mycket trevlig dag igår med tjejerna! :) Jag & Elina var i stan vid ett och mötte Annelie på stationen och sen ner på stan. Vi var väl där i cirkus två timmar sen åkte vi mot gränby centrum. Stannade och åt på Max först och sen till gränby. Efter gränby så åkte vi till Maxi för att handla lite och för att Annelie skulle köpa busskort. Sen åkte vi hemåt runt sex-tiden tror jag så det var en heldag i stan :) Vi bestämde oss för att hämta mitt ps2 & singstar och spela hemma hos Annelie så det gjorde vi! Skitkul, tur att vi var själva för det lät nog inte så vackert ;p . När vi tröttnat på singstar efter några timmar så åkte vi hem till Elina och sov där. Vi hade lite kalas för Annelie som fyllde år på nyårsafton, vi hade köpt med oss en FET godispåse och en stor cola ;) Vi somnade väl runt halv ett i natt tror jag och gick upp vid tio idag.
Jag shoppade lite igår också, haha ovanligt va? ;p . Jag köpte ett par jeans, ett långt linne, en tröja, ögonskuggor, värmespray till håret och det var väl allt tror jag... jag lägger upp bilder senare :)

/Sofia

Come back and bring back my smile
Come and take these tears away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0