8 januari

Hejsan! Jag är gaanska trött nu om man säger så.. ont i ryggen har jag också :/ Men det går väl över snart =)

Jag började jobba klockan åtta på PO.P på Gränby idag, rean startade idag så vi skulle märka om massa kläder. Sen jobbade jag där fram till klockan tolv. Sen fick jag skjuts av Johanna, butikschefen, ner på stan. Jag gick och köpte lunch på donken och tog med till PO.P i city. Sen jobbade jag där fram till klockan 19.15 ikväll.. jag har alltså jobbat 11 timmar dag och det var lite jobbigt. Tur att det var mycket folk så att man hade något att göra hela tiden, då gick tiden fortare :) Jag & Lena stängde idag & nu känner jag att jag skulle kunna stänga helt själv! Jag vet hur man gör nu :)

Mamma var gullig och hämtade mig efter jobbet så jag slapp vänta på bussen :) Imorgon är det jobb som gäller igen.. Det känns hur bra som helst att jobba mycket nu, men det ska bli ganska skönt med lite ledigt efter helgen också :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0