9 januari

Sitter i min säng och tittar på Let's dance med ett Pringles-rör & cola, haha! ;) & jag som ska gå ner i vikt.. aja det kommer! ;P Jag & Johanna sitter och diskuterar Let's dance via msn samtidigt som vi tittar ;) Vi hejar ju inte direkt på Blondinbella om man säger så, haha!

Idag har jag jobbat nere på stan mellan 12 och 19, gick så bra så. Johanna & Tomas var in en stund så det var kul! :) De köpte ett par jeans & en tröja till lillkillen iaf :) Jag tog bussen hemåt och gick av vid farmor & farfar, gick hem till dem och lånade deras bil. Jag ska ha den imorgon när jag jobbar på Gränby, skönt att slippa passa bussar då eftersom jag jobbar stängning då också. Men fy fan, det är skitläskigt att köra deras bil :p . Känns jättekonstigt, den är ju liite mindre än våran bil också.. Vi har en Saab 95 och de har en liten Skoda Felicia... jag kanske kan övertala mamma & pappa om att byta bil imorgon, haha :)

Nu ska jag fortsätta titta på tv.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0