År 2009 har börjat bra... :)

Gårdagen var helt okej, Liisa & jag gjorde det bästa av den iaf ;)

Det började med att bussen åkte ifrån oss fastän vi stod på hållplatsen så vi fick vänta en halvtimme på nästa. Väl nere på stan så var det idioter som sköt raketer mot folk, så det var bra jävla nära oss! Terassen var ganska tråkigt, vi var väl där en timme sen gick vi. Man vill ju kunna dansa när man är ute, men det gick ju inte där så då gick vi. Vid tolvslaget gick vi till Sara och kollade på fyrverkerier där. Där var det ännu närmare oss med raketerna. Det var en kaka med flera raketer som välte och det flög raketer åt alla håll. Vi skyndade oss in och vi stod där tills raketerna var helt slut. Sen gick jag & Liisa till People, där vi fick köa ett tag och sen betala 150 spänn för att komma in. Vi var där mellan typ halv ett och två sen tog vi en taxi till Liisa. Jag ringde Johan när vi var där eftersom han ville att jag skulle sova hos honom :)<3 Så Johan & Jocke kom och hämtade mig hos Liisa i en bil som lät rent förjävligt ;) Sen kör ju Jocke som han gör också, haha. Hade jag inte varit så trött och onykter så hade jag säkert varit livrädd haha ;) Vi åkte till garaget och sen sov vi där. Jag och Johan sov i en bil utan baksäte, där låg istället en madrass. Så vi sov i baksätet/bagaget haha! Det låter väl skönt va? Jag kan ju säga så här; jag har sovit bättre förr ;) . Men det var helt underbart att få känna dina armar runt mig igen, jag älskar dig Johan<3 Året kunde inte ha börjat bättre...<3

Vi somnade väl vid sex imorse och jag & Johan gick inte upp ur sängen/bilen förrän klockan fyra idag ;P. Har nog aldrig legat kvar så länge i sängen förut, men det var så mysigt att ligga bredvid Johan :)<3 Mamma & pappa kom och hämtade mig sen så då åkte vi och köpte pizza och sen hem. Jag har nyss varit en stund hos Emma, hon var hemma hos sina föräldrar :) Hoppas ni hade en bra nyårsafton!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Liisa

Vi får ta en riktig krogrunda sen. :) fast vi hade iaf trevligt :)

2009-01-01 @ 21:41:23
Postat av: Sofia

Yes, det får vi göra :)

2009-01-01 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0