Bloggstrul...

Jag blir tokig!! Jag har gjort en ny "banner" till bloggen, men den vill inte sitta på plats som den ska. Den hamnar för långt till höger, det var precis samma sak när jag bytte sist men då kunde jag fixa det. Man hade ju faktiskt mvg i webbdesign, men just nu hjälper inte det för jag kommer inte ihåg hur man gör! :/ Så den bannern får helt enkelt vänta för jag orkar inte försöka längre just nu.

Seg dag på jobbet idag, det var helt dött fram till klockan ett sen kom det hur mycket folk som helst och sen dog det nästan helt igen efter tre.. Sen slutade jag vid fyra & precis när jag skulle gå upp så hörde vi en smäll, det var en kund som hade svimmat när hon skulle betala. Stackars Louise som satt i kassan, man vet ju inte vad man ska göra i en sådan situation. Men ambulansen kom sen så det ordnade sig iaf. Jag gick till Malin i bageriet som också skulle sluta fyra, jag hjälpte till och packa semlor i kartonger sen tog vi med oss varsin och gick upp till lunchrummet och fikade. Sen handlade vi lite och då skulle Jennie sluta så vi väntade på henne så skjutsade jag hem henne sen innan jag åkte hem.

Pratade med Elina i telefon när jag hade rast idag och vi bestämde att vi ska försöka gå på stan imorgon :) Hoppas verkligen att det inte regnar eller så då...

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0