Flera myskvällar hos Jennie, tack! :)

Skitrolig kväll hemma hos Jennie igår, rolig, trevlig & jättemysig :) Vi var åtta tjejer från jobbet som var där, vi åt god mat, drack gott, åt kladdkaka med massa gott & spelade singstar för fulla muggar! Haha, konstigt att grannarna inte klagade faktiskt, vi var ganska högljudda ;p. Det var jag & Lisa som skulle sova kvar hos Jennie sen så vi gick väl och lade oss i sängen runt två. Fast vi kunde ju inte sova på en gång, så det blev att vi låg vakna och pratade. Sen ringde Johan typ halv tre. "Hej älskling, vad gör du?" Och så pratade vi vidare, sen slutade det med att Johan fick skjuts av Jocke till oss så sov han kvar också :) Myspys!<3

Idag gick jag upp typ klockan tio, Jennie var redan uppe. Jag gjorde mig klar för jobbet, sen åt vi frukost. Johan stackarn var bakis, haha. ;) Vid elva kom Johans pappa och hämtade honom och sen tog jag bussen till jobbet. Idag har jag jobbat mellan tolv och fyra, och det har gått jättelångsamt! Det har inte varit så mycket kunder idag så vi två som jobbade var ganska rastlösa.. Men till slut blev klockan fyra och jag fick gå hem :)

Snart ska jag & lillebror åka och köpa pizza till familjen, så jävla gott det ska bli! :D

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0