Jobbig händelse på jobbet idag

Ja, jag har ju inte haft världens bästa dag på jobbet idag om man säger så... Första gången som jag har gråtit på jobbet... JÄVLA GUBBJÄVEL!!
Det är tur att man har så bra arbetskamrater som bryr sig. Alla som jag mötte frågade hur är det sofia? känns det bättre nu? och sådär.. Det är svårt att förklara här vad som hände, men jag fick gå och ta en rast ett tag för det blev så jobbigt.
Vakten kom till kassan & innan de kunderna som var problemet gick så hade det kommit tre till arbetskamrater och en till vakt. Innan Jonas (en arbetskamrat) gick så frågade han om han skulle byta av mig en stund men jag sa att jag klarade mig. Sen frågade han en gång till om det var säkert och det var det tyckte jag. Men direkt när han gått så kände jag bara hur tårarna var påväg. Som tur var så kom Vera (min chef) och frågade om jag behövde en paus så då tog hon över kassan ett tag. Jag var på rast i 20 minuter och sen gick jag ner igen och jobbade de två sista timmarna & det gick bra. Jennie ringde direkt och frågade hur jag mådde. "Jag blev så orolig när du gick iväg..." Så gullig Jennie! När jag slutade så gick jag & Jennie och handlade lite och sen skjutsade jag hem Jennie :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0