Mitt 2008 - del 2

Det tog typ 50 minuter att skriva & lägga in bilderna till det förra inlägget så jag tog en liten paus ;p . Men nu ska jag försöka ta resten av året i det här inlägget.. :)

Juli
Allsång på Skansen med Emma den 1 juli<3




Liseberg & Bruce Springsteen på Ullevi, Göteborg. Skitbra konsert!



Minigolf med Sandra :)



Iron Maiden på Stockholm stadion den 16 kuli, så jävla bra konsert!!


Badade med småkusinerna i Siggefora :)



Fick massa söta & fina sms från Johan också, jag var så lycklig! :)<3

Augusti
JOHAN<3
Den 2 augusti hade jag & Johan vår första myskväll, en av de bästa sakerna som hänt det här året<3


Jag fyllde 19 år den 5 augusti och hade en trevlig kväll med Emma & Sandra :)



Magnus Uggla på Fyrishov.

September
Kulturnatten I Uppsala. Var på stan då med Sandra, sov sen hos mitt hjärta<3


Sov mycket med Johan:)<3

Oktober
Shopping i Ullared över en helg med Sandra & Jimmy :)




Ladies Night på Fyrishov. Martin Stenmarck..<3



Personalfest med Ica Maxi, så jävla rolig kväll! :D Förfest hemma hos Jennie innan festen :)




Jag klippte av mitt långa hår och färgade det mörkbrunt :)

November
Intensivkurs i norberg med Emma i två veckor!





Den 16 november blev jag gudmor åt en söt liten Christopher :)<3


Den 19 november klarade jag KÖRKORTET! :D

Farmor & farfar firade guldbröllop, 50 år som gifta!


December
Jag fick jobb på Polarn O. Pyret :)

Gick på stan med Elina :)


Utgång med Sara, Liisa, Emma & Lisen :)


Utgång med Sara & Liisa :)


Pepparkaksbakning med Emma :)


Julafton hemma med släkten :)


Kväll med Elina & Annelie :)


Nyårsafton. Jag & Liisa var på Terassen, sen ute på stan & sist på People. Sen sov jag med världens bästa Johan, hur mysigt som helst...<3


Ja, det var lite av mitt 2008.. Hoppas ni tyckte det var kul att läsa :p

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Liisa

det var väldigt trevligt att läsa :)

2009-01-08 @ 08:45:45
Postat av: Sofia

Kul att iaf en person tyckte det :D

2009-01-08 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0