Mitt 2008

Ja, jag tänkte nu försöka att skriva en liten årsresumé av år 2008... Jag har sett att man brukar tydligen göra det som bloggare ;p Vi får väl se hur det går, here we go! :)


Januari
Ja, den här månaden hände det väl inte så mycket... Det blev någon utgång med Sandra men så mycket annat kul vet jag inte... Jag vet att Sanfta & jag hade en myskväll hemma hos henne också :) Men här är två bilder från innan krogen.


Februari
Emma & jag hade en rolig kväll tillsammans ;)

Semeldagen med Sandra på Linnécafét.

Björn Gustafsson var med i melodifestivalen ;) Älska Björn Gustavsson!

Red room med Johanna, Sandra, Sara & Robin :)


Lillebror köpte Guitar hero 3 till nintendo wii & det spenderades ett antal timmar vid det spelet ;P


Mars
KLÄPPEN<3 Vår årliga vecka uppe i underbara Kläppen! Afterski med de bästa: Johan & Boppen från Partypolarna :)




Vi fick hämta ut studentmössorna för nu var det inte långt kvar!


Umgicks med vännerna gjorde jag varje månad men här är en bild på mig & Lisen från mars :)


April
Valborg med tjejerna, det bästa någonsin! :D <3






Vid den här tiden så gjorde vi inte så jättemycket i skolan i vissa ämnen. Här hade vi korvgrillning med klassen i Sunnersta. Fast vi grillade mest marschmallows ;D



Vi hade fotografering på bilden i skolan, mycket roligt :D


Maj
Jag fick jobb på Ica Maxi i Stenhagen :D

Studentskivorna rullade igång äntligen! Våran egen var först den 4 maj på BirgerJarl :) Man var ju inte nykter iaf... ;D . Jag & Sandra blev klassens Piff & Puff! :D<3


Saras studentskiva på People kom sen..


Lisens på BJ :)



Den årliga vägstädardagen här ute hos oss. En av årets höjdpunkter för då får vi åka i Bosses traktorskopa, haha ;D. Det är ju fan tradition sen vi var små! :p


Jag fick jobba lite på Clas Ohlson :)

Rix fm festival med Sandra i Stockholm den 15 maj, Artisterna som var med här var bl. a E.M.D, Magnus Uggla, Ola, Linda Bengtzing, Sanna Nielsen, Jason Mraz och sen några till.


Jag köpte mina gröna shorts från Gina tricot som jag ÄLSKAR! De användes mycket under sommaren :D


Juni
STUDENTEN<3 En av de bästa dagarna i mitt liv! Jag skulle göra mycket för att få återuppleva den dagen<3




Rix fm festival med Sandra i Västerås :)

Min blivande man, jag ska gifta mig med Erik <3 ;p

Nej hörrni, det får bli en del två lite senare.. :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0