Mysdag med Elina :)

Hejsan! :)
Det blev ingen runda på stan med Elina idag & det var ganska skönt för jag hade nog inte orkat det. Istället blev det en mysdag hemma. Jag åkte med Emma, Micke & Åsa som skulle in till stan & så hoppade jag av vid Elina. Vi var där en stund sen tog vi Suzuki'n till Bälinge för att handla lite. Vi köpte morötter, gurka, två olika diper & lite godis... okej, det började ju nyttigt iaf ;) Sen åkte vi tillbaka till Elina & sen fick vi skjuts av hennes pappa hem till mig. Här hemma gjorde vi iordning grönsakerna & dipen & satte oss i soffan framför teven. Vi spelade GHWT & WiiFit och sen skulle vi kolla på en film. Det fick bli 8 mile med Eminem, gud så länge sen det var jag såg den. Lika bra fortfarande iaf! Under den tiden vi satt vid teven så smällde vi i oss 1 kg morötter, 1 gurka och lite godis HAHA, ett helt kilo morötter!! ;D Så vi var ju bra mätta sen iaf ;)

Sen kom mamma & pappa hem med mat från Sibylla.. och jag var ju verkligen sååå hungrig.. eller inte. Men lite mat fick jag i mig iaf. Efter det så tog vi våran bil hem till Elina, fastnade framför teven och tittade på "Bonde söker fru-bröllopet" haha ;) När det var  slut vid nio så åkte vi mot Bälinge,Elina skulle hem till Kalle. Så jag skjutsade dit henne och sen åkte jag hem och nu ska jag snart sova. Jobb imorgon, PO.P på Gränby. God natt.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

åh den filmen :) hans lillasyster, så jävla söt :) du vet god natt sången, bästa ju ;)

2009-01-27 @ 09:48:02
Postat av: Sofia

Men hallå? Hur snygg är inte Eminem då? :p

2009-01-27 @ 10:35:46
Postat av: Liisa

as het :P

2009-01-27 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0