Natti natti

Jobbet har gått bra idag, var själv från klockan halv sex och slutade klockan åtta. Älsk skulle ha sovit här inatt, men det blir imorgon istället:) Efter jobbet åkte jag hem till Elina, det är ju tisdag och det betyder Andra avenyn hemma hos Elina ;) Jag åkte väl därifrån typ tjugo över tio tror jag. Imorgon ska jag gå på stan med Elina & Emma, skönt att Emma kan köra så slipper vi åka buss :) Men nej, det har inte hänt så mycket idag så jag har inte så mycket att skriva, Vi hörs imorgon istället. Jag ska väl snart sova, prata lite med älsklingen först :) God natt.

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Svar till kom.: Haha visst äre så, o ska de så vara min egen man så äre bara ännu bättre ;) Hihi. Det går väl bra, jobbigt som fasen bara att sitta o lyssna på massa signaler för att sen försöka sälja ngt som nästan ingen vill ha :S Och ja, jag jobbar där i Uppsala, hurså? (:

2009-01-28 @ 07:12:42
URL: http://jeniferjakobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0