Natti natti

Ledig imorgon, det ska bli skönt! :) Emma kommer hit vid tio, halv elva imorgon och äter frukost med mig. Sen ska vi åka in till stan och sola. Sist jag solade solarium var innan studenten så det var ett tag sen. Iofs så ska man absolut inte sola för mycket heller eftersom att det är farligt.. Jag tror jag solade typ 3-4 gånger i somras och det var första gången jag provade i somras också. Men nu känner jag att man blivit så blek så jag vill ha lite färg ;p . När vi har solat så åker vi nog hem direkt tror jag. Sen vid klockan halv tre så ska jag skjutsa min morfar till vårdcentralen och sen hem när han är klar där. Efter det vet jag inte vad det blir.. Jag kanske ska träffa Johan, om inte det så ska jag sova hos Emma :)

Nu ska jag titta på Desperate housewives, får se hur många avsnitt jag orkar, sov ju inte så många timmar i natt... ;) hehe.

Aja, vi hörs imorgon! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0