Ny design..

Hej igen, jag har inte riktigt kommit ner under täcket än. Jag kunde inte låta bli att försöka få in den där nya bannern som jag gjort & nu så funkade det! :) Vad tycker ni? Blev det fint? :)
Men nu är jag lite trött så då är det bäst att försöka sova på en gång. Jag har lagt in lite nya bilder på min bdb på datumen: 20jan, 22jan, 23jan, 24jan, 25jan & 26 januari. Jag har inte orkat lägga in bilder under veckan men nu så är den uppdaterad! :)

God natt & sov gott.

/Sofia


Slänger in två bilder från idag :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

fint :) tänk om man var ett sånt där proffs på datorer. ;P

2009-01-27 @ 09:49:27
Postat av: Sofia

Tack :) Haha oohja, jag känner mig verkligen som ett proffs... ;D

2009-01-27 @ 10:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0