Rådjuren verkar dras till mig...

Jaa, det känns ju nästan så :p . Jag tycker alltid att jag ser något springa över vägen när jag är ute och kör i mörkret. Ikväll när jag åkte till Elina så sprang det tre rådjur över vägen så jag fick bromsa. Sen nu när jag skjutsade hem morfar så stod det ett rådjur mitt på vägen så jag fick bromsa... De dras helt enkelt till mig ;p . Jag är iaf glad så länge jag hinner bromsa!

Mamma lagade spaghetti & köttfärssås till middag, så jäkla gott! :) Efter maten så ringde jag Elina och sen åkte jag till Annelies syster och hämtade Elina. Vi åkte hem till henne och satte oss framför teven:) Elinas favoritprogram, Andra avenyn, började klockan nio så vi kollade självklart på det :p . Sen vid tio åkte jag hem eftersom att jag skulle skjutsa hem morfar.


Imorgon ska jag skjutsa in morfar till stan och sen ska jag till Ikea och köpa en ny garderob. Elina är gullig och följer med mig dit :) Vi får väl se hur det går att få hem garderoben sen... Jag & mamma var ut och kollade om paketet kommer få plats och det är verkligen gränsfall alltså.. :/ . Jag känner ju inte för att betala flera hundringar extra för att få det hemkört! Men vi får som sagt se hur det går..


Nu ska jag titta lite på tv och sen sova, god natt.


/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0