Schysst pappa liksom...

Jag & min lillebror sitter i datarummet och så kommer pappa in..
Pappa: Det finns scones om någon vill ha?
Jag: Fy faan vad taskigt...
Pappa: *pappa ser förvånad ut och fattar ingenting* ja just ja... hahaha
Jag: Du gör aldrig det annars ju!
Pappa: Nej men nu var jag sugen på det. haha

Fy fan, de här två veckorna eller vad fan det är få gå fort och sen ska fan jag se till att pappa gör scones åt mig! Usch nu blev jag sur. Tror ni att det luktar nybakat bröd i hela huset eller? Ja, det gör det och jag kan inte äta det! Just nu suger det här.. :p . MEN, jag ångrar absolut inte att jag har tagit hål i tungan! Det var som jag sa till Emma & Elina igår när de åt hamburgare och jag inte kunde: Jag blir iaf inte tjock! HAHA ;D . Måste ju ha något att försvara mig med ;D. OBS! Varken Emma eller Elina är tjocka, bara så ni vet! :)

Förresten.. mamma & pappa visste ju inte om att jag skulle ta hål i tungan och så skulle jag berätta det idag. Mamma sa inte så mycket, hon tyckte nog inte om att jag gjort det men förstod att hon inte kan göra något åt det :p . Pappa sa typ: Har du satt in något jävla skit i tungan? *suck*... haha ;)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; ja visst är den :) jag vill ha en liten rackare! dom kostar ju skjortan, men nångång i livet ska jag ha en!

2009-01-29 @ 22:55:49
URL: http://eemmsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0