Sova kanske?

Nej om man ska ta och sova kanske.. Jag satt och läste igenom skötselråden från Darkwell och där står det att under tiden som tungan är svullen, ca 3-5 dagar, så ska man helst inte äta fast föda. Så förhoppningsvis efter helgen så kan jag börja äta normalt igen :) Just nu så äter jag såna här naturdiet-grejjer. De är inte så jättegoda men de funkar. Just nu så är jag skithungrig, men det kan bero på att det enda jag ätit idag är två sådana "drinkar".. Men det är så jobbigt att svälja just nu så jag undviker helst det.. Men som sagt, det är bara några dagar till :)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och försöka sova :) God natt.

JOHAN, JAG ÄLSKAR DIG! :D <3

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Sofie

Man kan äta hur mycket man vill bara det går.. när jag piercade tungan, både hål ett och hål två så blev inte tungan alls svullen och jag kunde konstigt nog äta direkt efteråt men använd mycket saltvatten så att du får en gul tunga och världens vidrigaste andedräkt :D så blir det inte blir infekterat, de ät lätt hänt. Tänk på att inte leka för mycket med smycket för då får du en förhårdnad på tungan och får hålla på med saltvattnet två veckor till för att de ska försvinna. Lycka till :)

2009-01-30 @ 09:38:15
URL: http://dallerpuddingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0