Tack älskling ;)

Tack Johan, min underbara älskling för det feta sugmärket du gav mig natten till torsdagen när du sov här... HAHA! Jag jobbade på Maxi igår men då har jag en krage som jag kan dra upp i halsen, så då syntes det inte. Men idag jobbade jag på PO.P och där har man ingen krage alls, försökte sminka över det men det syns ju ändå, haha ;P . Johanna, Tomas & Christopher var in i butiken en stund och det första Johanna sa var: Har du fått ett sugmärke på halsen? haha så ja, det syns! Tack Johan, tack! ;) Tur att det är Maxi som gäller hela helgen så jag kan dölja det ;P hahaha!

Det var väl intressant att få veta va? ;) Det gick  iaf bra att jobba idag, sen hade vi möte och efter det slutade jag, så klockan var typ halv tre när jag fick gå hem. Då åkte jag till en mack och köpte spolarvätska, sen vidare till Maxi (det känns som om jag bor där ibland;P) för att handla mat & sen hem. Jag har kommit på att det är skittråkigt att gå runt och handla mycket saker själv! Det känns som om det tar jättelång tid.. Men så blir det när man har en mamma som ligger hemma och är sjuk, då får jag handla istället. Förutom all mat som jag handlade så fick jag med mig ett Singstar-spel hem också. Vi hade tydligen massa singstar-spel för 199 kr/st så då passade jag på. Köpte Singstar rock ballads så nu ska det vrålas här hemma ;D hehe..

Ikväll blir det nog ganska lugnt, kanske träffar Elina, vi får se vad som händer :) Annars så blir det en tv-kväll med chips & cola ;p Kanske kollar på Let's dance..

/Sofia

Kommentarer
Postat av: JL

Det var så lite så ;)

2009-01-24 @ 12:24:53
Postat av: Sofia

Haha, sötnos! ;)

2009-01-24 @ 16:02:26
Postat av: Liisa

men hallå tänk på mig, jag som har gått med TVÅ st sugmärken en vecka nu av en jag inte ens kännre. haha ;D

2009-01-25 @ 12:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0