Tungan är spikad! :D

Hello! :)
Kom precis hem, har sovit med Johan i natt så jag fick skjuts hem av honom idag. Som ni kan läsa på rubriken så piercade jag tungan igår :D. Det gjorde inte ett dugg ont faktiskt, det är nu idag som jag känner att det gör lite ont bara för att tungan är så svullen. Men jag tuggar/suger på is så det funkar bra! :) Jag var ju på stan med Emma & Elina igår, vi åt på Max innan jag skulle vara på Darkwell klockan 13 & sen när jag var klar så åkte vi typ hem direkt. Vi var hemma hos mig ett tag, jag plockade ihop lite saker jag skulle ha med mig. Sen åkte vi in till Gränby och till Maxi. Sen var Emma & Elina hungriga så då åkte vi till donken, haha men jag kunde ju inte äta någon hamburgare ;p Jag beställde vatten & is ;P
Sen pratade jag med Johan och bestämde att jag skulle komma ut till garaget så vi åkte dit. Emma & Elina var kvar ett tag :) På kvällen så tittade vi på film jag, Johan, Kim & Jocke. Vi såg I Am Legend, den var bra. Efter filmen så skulle vi sova :) Jag & Johan gick upp ur sängen typ halv två idag haha :)

Jag kanske ska sova hos Elina idag men hon skulle hjälpa Kalle med något först så vi får se hur det blir :)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

men det känns inte nåt konstigt nu då när den är svullen? inget att det är jobbigt att andas? vilka frågor, men nu vill jag också ha nu när du inte säger att det är så farligt. haha! :P

2009-01-29 @ 21:07:23
Postat av: Sofia

Jo klart det känns konstigt eftersom att i vanliga fall så har man ju ingenting där. Nu är det mest staven som är ivägen, jag längtar tills jag får byta mot en kortare! Haha nej inga problem med att andas, sååå svullen är den inte ;P . Ja men gört! Det gjorde inte ont alls! =)

2009-01-29 @ 21:23:44
Postat av: Liisa

Okej vad bra ;P jag har ju som sagt fått för mig att den kommer bli svullen så dör man. hahaha ;D nej men så var det ju i början på läppen också, det kändes ovant att ha nåt där. men jag får se, mamma kommer inte bli så glad men.. :P

2009-01-30 @ 09:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0