Snart sovdags

Det här skrev jag 00.20 igårkväll, men det ville inte publiceras förrän nu.. :S

Okej okej, jag tittade liiite på guldbagge-galen ikväll.. ja men va fan, Björn Gustafsson var ju med! Johan Glans & Björn Gustafsson samtidigt på en scen, hur kul kan det bli liksom? Jaa.. skitkul! Haha ni missade väl inte det? ;D Jag tänkte lägga upp en länk här, men youtube vill inte funka just nu.. :/ Aja, vi får ta det senare :)

Sen har jag tittat på Prison Break som alltid är lika bra! :) Sen tittade jag lite på det absolut första avsnittet av Sex and the city som började klockan 23. Vad mer..? Jo, jag köpte VeckoRevyn idag så jag har läst lite i den också. Magdalena Graaf är så jävla snygg, håller ni inte med? Jag har inte hunnit läsa hela intervjun med henne än, men snart så. Hon är ju iaf med i Let's dance nu, jag hoppas hon slår Blondinbella HAHA! ;P Usch, jag tål verkligen inte Blondinbella, vet inte varför egentligen, jag gör bara inte det! usch! Fanns lite annat kul i VR också, bland annat "Hetare sex med missionären 2.0" haha. Den ni! Där kan man läsa om hur man gör den traditionella missionären lite roligare & framförallt skönare ;) bara ett tips liksom! ;P haha, nej nu börjar jag bli trött känner jag.. det får bli till att sova nu tror jag :p


God natt!


/Sofia


Kommentarer
Postat av: Liisa

ja hon är sjukt snygg, om det är ngn utvikningsmodell jag skulle vilja se ut som är det hon. Hon verkar så snäll också! men jag har helt missat lets dance, jag får kolla ihelgen då. :P Och blondinbella bir man förbannad på. hahaha!

2009-01-13 @ 12:48:31
Postat av: Jennifer

Ngt gemensamt - hata Blondinbella o hennes fuckade åsikter :O

2009-01-13 @ 18:51:40
URL: http://jeniferjakobson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv till Jen; ja man blir ju trött för mindre asså.. såg du när hon dansade? jag höll på att garva ihjäl mig HAHA ;D

2009-01-13 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0