090703

Sitter hemma och ska snart åka iväg till jobbet, jobbar på Maxi mellan 11 och 19 idag. Sen blir det nog så att jag sover hos mitt hjärta för jag börjar vid åtta på Maxi sen på lördag så då är det skönast att sova där. Igår var jag i Västerås med älsk för han skulle kolla på en bil, när vi var hemma i Uppsala igen så åkte jag hem till mamma. Vi gick över till grannen och badade lite, så skönt så! Sen på kvällen åkte jag & Emma in till Polarn på gränby, jag skulle lämna in mina nycklar nu under sommaren. Så då väntade vi på att Elina skulle sluta så kunde hon åka med hem. Det blev en sväng förbi Vänge innan vi skulle hemåt för jag ville säga hej till Johan :) Sen sov jag & Emma hemma hos mig. Hatar ju att sova ensam så det var tur att Emma kunde sova här :)

Vi kanske hörs senare!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0