090708

Hejsan hej! :)
Sist jag skrev så kunde jag ju inte sova och det gick inte så mycket bättre senare heller.. Älskling kom hem typ 02.15 och då hade jag fortfarande inte somnat, det gick verkligen inte.. Men jag somnade någon gång mellan halv tre och tre på natten.. Så jag sov väl typ fyra timmar innan jag skulle upp till jobbet. Lagom pigg man var de första jobbtimmarna då :p. Usch det är jobbigt sånt där!
Efter jobbet igår så kom mamma förbi och bjöd mig på en fika, hon hade precis handlat på Maxi då. Sen åkte jag hem till älsk och vi åkte direkt ut till Koffe där även Adde, Anna & Mikka var :) Så vi var där ett tag, sen åkte vi alla in till stan och åt på Max. Efter det åkte vi tillbaka hem till Koffe och sen vid elva åkte jag & älsk hem och sov. Eller ja, jag somnade väl någon gång vid ett och älsk någon timme senare. Men det gjorde ju inget för jag hade lite sovmorgon idag, gick upp vid halv tio :)

Idag är det Maxi igen, 12-19 jobbar jag idag. Efter det måste jag nog åka hem en sväng och hämta lite nya kläder tror jag. Sen sover jag hos mitt hjärta igen :)<3

Ha en bra dag!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0