090709

Hej hej!
Skön dag på jobbet igår, satt knappt något i kassan :p . Först när jag kom vid tolv så fick jag ett litet uppdrag av kassaledaren för det var så lugnt i butiken. Men sen vid halv ett fick jag sätta mig i kassan, sen hade jag rast en halvtimme vid halv två. Sen satt jag mig i kassan vid två och sen vid tre så skulle jag till Mini-huset :) (Stället där föräldrar kan lämna in sina barn så de får leka medans de handlar). Där satt jag mellan tre och sex, hade en kvarts rast där i mellan också. Sen hade jag ju bara en timme kvar och det var lugnt i kassan så jag fick stå i självscanningen, skön dag! :) Efter jobbet åkte jag hem för jag skulle hämta kläder men det blev så att jag skulle sova hemma sen. Så jag var med Emma & Elina igårkväll. Vi åkte in till stan och åt mat och sådär, sen köpte vi med oss lite chips & godis hem :) Sen satt vi hemma hos Emma och pratade och tog det lugnt. När klockan var runt två på natten så kom min älskling ut till mig så då gick vi hem till mig och sov :) Vi sov ganska länge också, vi gick upp lite efter tolv idag. Nu har vi precis kommit hem till Johan. Det blir nog en lugn dag idag, sånt skitväder ute. Det regnar & blåser. Igår varnade de för storm klass 1 i Uppsala men så farligt blir det nog inte idag.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack så hemskt mycket :) jag trivs, hur mår du?

2009-07-09 @ 20:11:58
URL: http://hardestammadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0