090710

Hejhopp!
Kvällen igår: Jag & Johan gick en promenad på 35-40 minuter, asskönt! Sen åkte vi ut till hans mamma & Kenneth och pratade lite, Kenneth bjöd på glass :)  Sen åkte vi vidare hem till Koffe & Mikka och var kvar där till kvart i tolv och sen åkte vi hem igen. Hoppade in i duschen direkt och sen skulle vi kolla på Ica age 3 men klockan blev så mycket så jag såg bara en stund i början, får kolla på den en annan gång istället.

Imorse stod klockan på nio... gick vi upp då? Nej, haha vi snoozade till kvart i tio ;) Men det gjorde ju inget för jag hade gott om tid iaf innan jobbet. Jag har jobbat mellan 11 och 19 idag, ganska seg dag för vi hade inte så mycket folk. De närmsta två veckorna som kommer nu blir inte lika roliga som vanligt för Jennie är på semester & idag gick även Niclas på semster. De två är ju mina favoriter på jobbet! :) Sen finns det klart många andra jättebra jobbarkompisar också, men som sagt de är mina favoriter. Har man tråkigt på jobbet och inga kunder så ringer man och pratar lite med någon av dem :) . Jennie är tillbaka om två veckor & Niclas om tre veckor så då är allt normalt igen! :) Hoppas ni har en bra semester kompisar!

Nu sitter jag hemma hos älsk men Johan, Koffe & Jocke. Johan står och lagar lite mat nu, sen vet jag inte vad som händer. Det visar sig! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0