090712

Hejsan! :)
Det var en helt okej dag på jobbet igår förutom att jag var trött.. Men jag & Mirre jobbade tillsammans hela dagen så det var kul! Efter jobbet så åkte jag till Johans mormor, sen kom Johan & Koffe dit. De skulle ut och köra lite med Johans senaste köp på en åker. Så Johan körde och jag & Koffe åkte med, ganska kul faktiskt :p . Sen fick vi mat hos Johans mormor också. Lite senare åkte vi ut till Koffe. Träffade Pontus som kom hem från Turkiet igår, han var ju inte bara lite brun! Sen kom Adde & Anna lite senare :) Satt och drack rosé-vin med Anna och åt jordgubbar :) Jag & älsklingen åkte hem vid tolv ungefär.

Nu på morgonen så gick jag upp klockan åtta, direkt in i duschen och nu har jag hamnat här vid datan. Jag ska snart börja sminka mig och så för att sen börja jobba klockan tio, slutar klockan fyra idag.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

marie hade handlat flera gånger av dig häromdagen hörde jag. :)

2009-07-12 @ 10:55:57
Postat av: Sofia

Haha aa hon var in två gånger tror jag :P :)

2009-07-12 @ 17:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0