090720

Det blev en mysig dag med Jennie idag! :) Vi åkte ner på stan och kollade lite, jag skulle prova en storlek på en viss tröja som jag tänkte beställa från Internet på rea. Men det var rea även på stan så jag köpte den direkt istället :) Sen åt vi lunch och sen köpte vi med oss glass & jordgubbar hem till Jennie :) Jag åkte mot jobbet vid halv fyra. Sen har jag jobbat mellan fyra och tio. Dagen har gått fort så det är skönt!


En sån tröja tänkte jag köpa först men det blev en mörkblå med mörkgrön
text istället, lite roligt att ha lite annan färg en svart hela tiden :) Orkar inte ta
en bild så ni får se den en annan gång :p


Kom hem till älsklingen för en kvart sen, han kommer hem från Vänge snart :) Det blir nog sova på en gång när han kommer. God natt!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

dom är så snygga! :D

2009-07-20 @ 22:48:17
Postat av: Sofia

Jaa & såå sköna! :D

2009-07-21 @ 09:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0