090722

Ibland har jag en så otroligt smart pojkvän... Han har lyckats fått med sig mina bilnycklar till sitt jobb så jag kommer ingenstans just nu! Som tur är så kunde mamma komma in med mina extranycklar så jag kan ta mig till jobbet. Det var ju tur att jag märkte det i tid så jag hinner. Som sagt Johan är så smart ibland.. ;) Men men det löste sig ju så det var ju bra :)

Just nu så sitter jag alltså och väntar på mamma som borde vara här om typ tjugo minuter. Då ska jag ta bilen hem och byta lite kläder och så. Sen börjar jag jobba på Polarn, gränby klockan elva. Idag ska jag leka dekoratör och packa ner massa kläder i kartonger och hänga ut nytt. Det ska bli kul att få bestämma hur det ska se ut i butiken! :) Jag ska jobba med två nya sommarjobbare som jag aldrig jobbat med så hoppas det går bra. Jag har iaf varit upp och sagt hej så de vet vem jag är och tvärtom. Jag är schemalagd till klockan sex ikväll, men sen beror det på hur mycket jag hinner om jag behöver stanna lite längre. Sen ska jag jobba 11-18 även imorgon så det ska nog gå bra hoppas jag :)

Det var en mysig dag igår förresten. Jag åkte ju hem till Johanna & Christopher och var där några timmar innan jobbet :) Vi åt lunch tillsammans och fikade sen med glass & jordgubbar, man måste passa på nu innan jordgubbsäsongen är slut! :)



/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0