090723

God morgon! :)
Det gick bra att jobba igår, vi fick ner det mesta innan jag gick hem klockan sex. Pauline var kvar till åtta så hon fick nog ner resten under den tiden. Så idag är det uppackning av nya kläder som gäller! :) Sen ska jag även klä om skyltdockor och upp med nya skyltar. Jag hoppas att vi hinner med allt så det blir klart idag, senast klockan sex för jag vill inte jobba över. Jag skulle ha börjat elva idag men jag sms:ade chefen för att kolla om det var okej att jag började en timme tidigare så jag börjar klockan tio istället. Det som är skönt är att om vi skulle bli klara tidigare så kan jag gå hem tidigare också :)

Jennie ringde två gånger igår så vi pratade ganska länge. Hon är ensam hemma hos sig ikväll tror jag så jag funderar på om jag ska åka och säga hej, om inte jobbar sent på maxi idag iofs. Aja, vi får se hur det blir! :)

Ha en bra dag!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0