090726

Halloj! :)

Igår jobbade jag på Maxi mellan 7.55 och 15, efter jobbet åkte jag hem till älsk. Sen vid halv fem så skjutsade jag Johan & Koffe till Adde i Sävja för de skulla dricka öl och sen kanske ut på krogen. Sen åkte jag hem till Jennie och vi åt mat och hade lite mys, tredje dagen i rad! :) Vid halv tio åkte jag hem till Johan och ställde Johans bil där och så åkte jag med Elina. Hon skulle hämta sin syster från krogen senare så vi höll varandra sällskap, tack för det gumman! Vi umgicks med några från Vänge nästan hela kvällen. När klockan var halv två så åkte jag och hämtade mitt hjärta från Etage :) VI åkte hem och sov direkt.

Idag gick vi upp vid halv elva. Adde ringde och frågade om vi kunde köra han från sävja till vänge och sen tillbaka så det gjorde vi. Jag körde, med tanka på att Johan drack igår. Sen har jag varit hem en sväng idag och fikat med familjen, farmor & farfar :) Nu ska vi en sväng ut till Koffe.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0