1 juli, ny månad redan..

Tiden går fan fort alltså, det är redan 1 juli idag!

Sitter hemma hos älsklingen och väntar på att han ska komma hem och umgås med mig innan jag börjar jobba. Jag har varit nere på stan idag för att prata om avlösar-jobbet, då åkte Johan för att prata med sin chef och där är han kvar än. Jag var klar vid kvart över tio, då gick jag en stund på stan och det blev impulsshopping... Det var ju lite rea på Gina.. haha :p Det blev ett par shorts (dock inte på rean) som jag velat haft, jag har redan svarta men jag ville ha beiga oich nu fanss de i min storlek! :) Sen blev det en grön tubtop och tre par trosor. Jag gick och köpte en glass och sen åkte jag från stan kvart över elva. Jag börjar klockan tre idag så det är några timmar kvar än..

/Sofia


Linne - 39,50;-
Trosor - 24,50;-/st
Shorts - 199;-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0