9 dagar kvar! :)

Sitter i älsklingens säng nu och är proppis. Vi har nyss fått tacos till middag av Johans pappa, underbart gott! :)

Men hörrni, nu är det faktiskt bara 9 dagar kvar tills min 20årsdag! Wiie! (")(^ ^,)(")
Men vad önskar jag mig då? Jag har suttit och funderat på det och kommit på några saker. Kommer ihåg när man var liten och hade hur mycket saker som helst som man ville ha i present, lite annorlunda nu då :p . Men här är min lilla lista iaf :)

- En mysig morgonrock (tror att mamma skulle kolla efter det)
- Halsband i silver med ett J på
- Presentkort på kläder
(ex. Gina tricot)
- Digital systemkamera (Haha, dream on!;p)
- Two and a half men (Lillebror skulle köpa första säsongen)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0