Get a piece of your action

Hej hej!
Det har varit en ganska seg dag idag, iaf efter att Emma gick hem från mig. Vi åt frukost tillsammans när jag kom hem och sen var vi och pantade burkar ;) Tänkte att om jag tog all sån skit från garaget och åkte iväg med det så kunde jag ta de pengarna :p. Det blev ändå bara 90.50 kr så det var okej tyckte jag! Då slipper ju mamma & pappa fixa det när de kommer hem sen. Aja, efter det så var vi bara hemma hos mig och tog det lugnt :)
Jag var hemma ända fram tills klockan var typ halv åtta. Så jag har städat lite hemma, fixat med tvätten och så. Sen åkte jag & lillebror och köpte en pizza och delade på den till middag. Sen åkte jag in mot älsklingen, hade väldigt lite bensin så jag var osäker på om jag skulle klara mig in till stan, men det gick som tur var. Tankade vid bensinen på jobbet, Niklas var kassaledare idag så han var ute vid bensinen när jag kom och fixade med något. Sen när han skulle gå så vinkade jag åt honom och då sätter han sig i bilen. "Kan jag få åka en meter med dig så jag kan säga att  jag har åkt bil med dig?" Haha, vi sa förut när jag precis klarat körkortet att han skulle få åka med mig någon gång och nu har han gjort det ;p . Han tyckte jag hade en skön bil, haha tur att nån tycker det för det gör inte jag! ^^

Sitter iaf hemma hos Johan nu, Elina är påväg för hon skulle komma förbi och säga hej :)

Rubriken hade ingenting med inlägget att göra men jag visste inte vad jag skulle ha för rubrik så det fick bli från en låt av Mötley Crüe :) Har lyssnat på en skiva med dom idag när jag städade :p . Tur att man har en pappa som tycker om musik, i hans hyllor kan man hitta det mesta! :D

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0