Ledig från jobbet idag

Hejsan hej! :)

Idag så har jag lite saker att göra på min lediga dag :) Sitter hemma hos älsk just nu, men ska alldelles strax åka och hämta upp Johanna så ska hon följa med mig när jag ska köpa present till mamma. Jag har redan köpt till mamma, men jag ska köpa från pappa idag för han skulle inte hinna, plus att han ville ha hjälp :p. Så det ska jag göra först, när vi är klara så åker jag nog tillbaka till Johan.
Sen ikväll klockan fem så ska jag & Johan på vår första visning på en lägenhet! :) Jag tror inte att vi får den med tanke på att det är några framför oss i kön, men kolla ska man ju alltid göra! :)
Sen klockan sju så är det kalas för mamma hemma hos oss. Hon fyller år imorgon men det passade bättre för alla idag :)

Nu ska jag åka mot Johanna! :)

Kommentarer
Postat av: Liisa

åh, ska ni flytta ihop? :)

2009-07-16 @ 12:17:25
Postat av: Sofia

Aa så småningom :D . Den här lägenheten blir det nog inte eftersom det är några före oss i kön. Men man vet aldrig, vi har inte så bråttom ändå så. Men flytta ihop ska vi! :)

2009-07-16 @ 15:02:06
URL: http://sofiaa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0