Lördag...

Hejhopp!
Idag har jag jobbat på Maxi mellan åtta & tre, hade hellre legat kvar i sängen med mitt hjärta imorse.. Men men, jag är ju ledig imorgon iaf! :) Ikväll skulle jag vara med älsklingen, trodde jag, men det har hänt en hemsk sak som jag inte tänker gå in på detaljer för jag har inte med det att göra. Men iaf, pga den saken så kan älsk inte vara med mig ikväll, får se hur det blir imorgon. Så efter jobbet åkte jag hem och hade verkligen skittråkigt! Sen åkte jag med familjen till bekanta och grillade och så, var där i två timmar knappt och sen åkte jag hem. Jag har sms:at lite med Sara så jag ska nog åka hem till henne ikväll :) Det blir kul! Så är inte min lördagskväll helt värdelös längre, tack Sara! Om en liten stund ska jag skjutsa in lillebror med kompisar till stan och sen kanske träffa Sara då :)

A life with you means  everything for me, jag älskar dig Johan!<3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0