Missförstånd :(

Usch vad jag blev ledsen igårkväll... :( Jag & Sandra hade bestämt att vi skulle ses en dag den här veckan och torsdag skulle passa bra för det var den enda dagen Sandra var ledig den här veckan. "Ja, det passar jättebra för jag är också ledig då!" sa jag.. Men jag tittade på fredagen i min kalender, så jag sa torsdag men skrev fredag. Idag kan jag inte för jag jobbar 12-20 på Maxi :( Fan vad ledsen jag blev, jag har inte sett Sandra på jättelänge nu, sist var när vi åkte till Västerås på Rix fm i juni! Jag saknar ju min Piff..<3
Ibland blir det tyvärr missförstånd, så det är tur att du kan vara med på min födelsedag på onsdag nästa vecka Piffen! :)

Ja som sagt så jobbar jag hela dagen på Maxi idag, sitter hemma hos älsk och väntar på att tiden ska gå för jag är redan klar. Jag hade ställt klockan på halv nio imorse för att jag inte ville sova så länge. Apropå sova, igårkväll kunde jag verkligen inte somna, skitjobbigt! Hatar verkligen när det blir så, har ingen aning om när jag somnade sen. Men jag vaknade till senare och då låg Johan och höll om mig, då somnade jag skönt! :)<3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0