Mys hos Jennie igen! ;)

Hej hej!
Idag har jag jobbat 11-19 på Maxi. Imorse åkte jag och hämtade Jennie, sen åt vi frukost på jobbet innan vi började jobba. Det är så kul att jobba med Jennie, vi har busat hela dagen! Vi vet någon som är avundsjuk på det, haha! ;) Niclas är uppe i Norrland, fast han skulle nog hellre vara på jobbet och ha kul med oss. haha. Det är så kul att ha kompisar på jobbet, hela jobbet blir ju mycket roligare! :D . När jag slutat vid sju så åkte jag ut till Vänge till Koffe och min älskling<3 Sen skulle de en vända till västerås och hjälpa några bogsera en bil så då åkte jag tillbaka till jobbet och hämtade upp Jennie som slutade vid åtta. Vi åt mat tillsammans och mös hemma hos henne framför teven. Tack för en mysig kväll gumman!

Nu sitter jag hemma hos Johan, ska sova snart tror jag. Haha, som Niclas sa: "Du myser dig igenom dagarna du :) först med Jennie och sen med Johan :) ". Haha, det är ju så det ska vara! :) Imorgon är det Maxi mellan 7.55 och 15. Så jag öppnar imorgon, därför måste jag sova snart så jag orkar upp imorgon. God natt!

Johan, med dig är jag lycklig. Du är bäst älskling!<3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0