Mys hos Jennie!

FAN! Vad less jag blir, jag hade skrivit ett långt inlägg och så när jag ska spara så försvinner ALLT! Jävla skit! Nu kommer det inte alls bli lika långt, men jag skriver lite iaf.. suck!

Jobbade mellan 10 och 18 på Polarn idag. Men jag hade kunnat jobba längre, jag ville inte gå hem klockan sex, haha. Jag blev inte helt klar och hade sett framför mig hur jag ville göra. Tycker inte om att gå ifrån saker ofärdiga! Men Elina ska ringa mig imorgon så jag kan förklara lite för henne hur jag har tänkt. Jag & Pauline har jobbat på jättebra med butiken idag. VI har klätt skyltdockor, satt upp skyltar, flyttat om massa kläder, sorterat i pojk, flick & unisex och massa annat. Vi har varit så duktiga! :) Johanna (chefen) kom förbi idag med sin nyfödda lilla bebis, så söt så! :) Men iaf, jag tycker det är lite synd att jag jobbar på Maxi idag för jag hade gärna jobbat en dag till på Polarn och fixat lite :) Men det där grejjar de andra tjejerna finfint! :)

Efter jobbet idag så åkte jag till Jennie, vi handlade mat och hade mys hemma hos henne. Det blev grillad kyckling & potatissallad och sen godis framför teven :) Vi satt och pratade massa och hade det trevligt. Jag är så glad att jag har Jennie som vän!<3 Jag längtar tills vi åker på kryssningen den 28-29 september! Vi ska åka med facket, det kommer bli skitkul tror jag! :D

Nej snart ska jag & älsklingen gå och sova så nu loggar jag ut. Hoppas inlägget sparas nu!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0