Natti natti

Hejsan hej!
En liten uppdatering sen om vad vi gjort sen sist tänkte jag. Jag & Johan åkte iaf ut till Mikka och var några timmar tills det blev matdags, då åkte vi hemåt. Hemma åt vi köttfärssås & spaghetti och tog det lugnt ett tag innan vi åkte till Vänge igen, nu hade Koffe komit hem också. Så vi har bara tagit det lugnt där, sen vid tio skjutsade jag in Mikka till hennes pappa, sen tillbaka igen. & vid elva så åkte jag hem till Johan för att duscha och snart sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon till jobbet. Johan kommer hem lite senare, snart hoppas jag! :) Jag var trött när jag satt hemma hos Koffe men nu efter duschen så har jag blivit pigg igen, suck! Sitter i sängen och äter chips & dricker cola, haha bra såhär mitt i natten ;p
Nej nu måste jag försöka bli trött och sova, Maxi som gäller imorgon! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0