Slut på Prison Break!!

Hejsan!
Igår var ju som sagt jag & Johan på visning av en lägenhet. Vi var de enda som var där och det hade inte varit några där före oss, sen vet man ju aldrig om det kom folk efter oss men iaf. Vi tyckte att det såg bra ut så vi har tackat ja!! På måndag är sista svarsdagen så då vet vi om vi får den eller om det är någon före oss som vill ha den. Så nu är det lite pirrigt! Nu tycker jag att den där trisslotten med en vinst på 50 000 kr i månaden i 25 år skulle sitta som en smäck! ;)

Igårkväll så firade vi ju mamma också fast hon fyller år idag, grattis mammsen! :) Släkten var här så det var kul! Jag & Johan åkte hem vid halv tio typ. Nu är han nästan helt frisk så idag är han på jobbet. Jag börjar jobba klockan tre idag och jobbar till halv elva på Maxi.. Så jag gick upp vid nio imorse och åkte hem direkt, sen har jag gått en promenad med mamma och så. Ska snart äta lunch och fika lite.

Vet ni? I förrgår så tittade jag klart på Prison Break, jag kunde inte hålla mig längre. Det var ju jättesorgligt slut!! :( & när det var slut så kändes det typ: "Jaha? Och nu då? Vad ska jag kolla på nu?" Haha! Men jag har ju Desperate housewives kvar och sen ska jag börja samla ihop Two and a half men-boxarna :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

håller med, mitt liv är helt slut efter PB. :( har du sett avsnittet som är över en timme långt? det var nåt extra.. as sorgligt :(

2009-07-17 @ 23:07:07
Postat av: Sofia

Jag har inte sett klart det, men nästan. Vill spara lite på det, haha ;)

2009-07-18 @ 09:58:24
URL: http://sofiaa89.blogg.se/
Postat av: Liisa

hahaha mamma är så jävla blåst. och jag också, att jag inte såg scannern. men mamma sa också att hon hade lämnat den. undra vad folk tyckte om oss? HAHAHAHA ! ;D

2009-07-19 @ 21:07:16
Postat av: Sofia

HAHAHA! Dagens höjdpunkt! ;D

2009-07-19 @ 22:37:04
Postat av: Liisa

jag har skrattat åt det iaf.. HAHA !

2009-07-20 @ 09:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0