Uppdatering om helgen

Tänkte slänga ihop en lite uppdatering om helgen!

I fredags jobbade jag stängning på Maxi, vi stänger klockan 22. Efter jobbet åkte jag till Elina och sen vidare till Åkerlänna för att hämta Kalles bil. Sen åkte jag hem och sova hos Johan.

I lördags så jobbade jag mellan 11 och 18. Efter jobbet så åkte jag och hälsade på min gudson Christopher, han har blivit så stor! :) Var där ett tag, sen följde Johanna med mig när jag åkte. Vi åkte och ställde min bil hos Johan och sen mötte vi upp Elina. Vi tre hamnade ute i Vänge i typ två timmar. Sen åkte jag & Johanna hem till henne och hade lite myskväll med cola & chips :) Jag åkte därifrån halv tre på natten och hem till älskling. Jag var där typ 02.40, Johan kom hem sen 04.10. Så det blev inte så mycket sömn den natten.

Igår så jobbade jag stängning på Maxi igen. Det var en riktigt grisdag som Niklas kallade det. Allt skit som kan hända hände på samma gång. & vart fan kom allt folk ifrån?! :O Men men vi klarade av dagen och jag gick från kassan 22.10. Åkte direkt hem till min älskling :)

Idag jobbar jag stängning igen på Maxi. Men först ska jag träffa Jennie! :D . Vet inte vad vi hittar på, det visar sig. Nu ska jag åka till henne, ha en bra dag! :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0