090610

Igår var det en riktigt trevlig dag faktiskt :) Emma kom och hämtade mig på morgonen så åkte vi upp till Gränby och gick runt ett tag, sen kom Johanna upp också. Vi tre åkte och åt lunch sen åkte Erik förbi så han svängde in och pratade lite :) Vi åkte vidare ut till Skopunkten sen och efter det så hamnade vi ute på Thuns haha :p . När vi åkte tillbaka till Uppsala så stannade vi hos Johanna ett tag, satt ute och pratade. Jag köpte en ny mascara och lite godis under dagen :p . När älsklingen slutat jobba vid fyra så åkte jag hem till han, sen började hans fotbollsträning ute i Vänge klockan sju som jag tittade på. Emma & Elina kom dit och gjorde mig sällskap :)

Idag har det varit en skitdag! Haha okej så farligt är det inte men jag var lite less där ett tag. Först jobbade jag på Polarn uppe i Gränby mellan klockan nio och ett, sen tog jag bilen ner på stan för jag skulle börja på Polarn där klockan två och innan dess skulle jag äta lunch så det fick bli på vägen. Sen fick jag betala 110 spänn i parkering!!, det ösregnade och jag hade inget paraply och tygskor! Plus så hade jag ont i magen & i ryggen! Usch vad jag var less! Jag ville bara hem till älsklingens säng och mysa med mitt hjärta! Men jag överlevde dagen haha ;) Nu sitter jag hemma hos älsklingen :)

Jag kom på en postiv grej med den här dagen, skattepengarna har kommit in på mitt konto! :) Så då fick man några tusen iaf :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0