090612

Det gick bra när jag & Elina jobbade igår! :) Rean startade på Polarn igår så vi hade ju ganska mycket att göra kan jag säga. Klockan blev åtta och vi hade kunder kvar i butiken så jag drog ner gallret halva vägen för att folk skulle fatta att det inte fick komma in fler kunder. Men nej, då kommer en tant in med kundvagn och ska börja kolla på kläder klockan åtta när vi ska stänga! Något irriterande!  Så klockan var nästan kvart över när vi kunde avsluta kassan och börja stänga. SÅ halv nio åkte vi från gränby igår... Vi hamnade ute i Vänge på Johans fotbollsträning :) Jag skulle ha åkt hem och sovit hemma sen men så blev det inte.. hihi ^^,  Jag hamnade hemma hos mitt hjärta i natt igen :) Men ikväll åker vi hem till mig och sover där tillsammans. Så igår åkte jag hem och hämtade lite kläder och sen tillbaka till Johan, vi duschade och sen sov vi<3 Inhandlade ett par nya jeansleggings igår också, så nu har jag fyra olika par ;p Den här gången blev det mörkblåa :)

Idag jobbar jag mellan 11 och 19 på Maxi. Det blir nog kul för Jennie jobbar 12-20 idag :D Vi har alltid så kul när vi jobbar tillsammans :) Nej om man kanske ska börja klä på sig? Jag sitter bara i älsklingens morgonrock än så länge :p . SÅ får det bli, nu ska jag göra mig klar för jobbet!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

yeah :) jag har också jättemånga , blåa svarta o vita. men legginsen är både as sköna och ser ut som jeans. så mkt billigare att köpa sånna än olika sorters jeans :P

2009-06-12 @ 17:28:26
Postat av: Sofia

Ja men de är så sköna och snygga! :D Assköna att jobba i också :D

2009-06-13 @ 12:51:13
Postat av: Liisa

yes :) men har dom fått in många nya? man kanske ska gå ner på stan och se om man hittar nå fler snygga :D

2009-06-13 @ 13:04:18
Postat av: Liisa

yes :) hade dom fått in många nya? man kanske ska kolla efter flera :P

2009-06-13 @ 13:06:53
Postat av: Anonym

oj förlåt det blev fler , trodde det första försvann. min dator är konstig :P

2009-06-13 @ 13:07:32
Postat av: Sofia

Haha ;)



Jag köpte mina på gränby och de hade några stycken iaf :)

2009-06-13 @ 15:28:49
Postat av: Liisa

ok , då ska jag kika där :)

2009-06-13 @ 17:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0