090616

Håll i mig!!! Jag tittade ut genom fönstret för en stund sen och det regnar inte! :O Solen skiner till och med! Det har liksom regnat oavbrutet i några dagar nu och äntligen kommer solen fram! :)

Gårdagen spenderades med Emma, Elina & Johanna. VI gick en stund på Gränby och sen var vi även på Maxi. Sen skulle vi hemåt så vi åkte till Johan för att hämta min bil så skjutsade jag hem Johanna. Sen på vägen hem stannade jag till hos Elina för att lämna hennes saker. Jag & Emma hamnade framför teven hemma hos henne, vi tittade på 2½ men i lite mer än en timme sen gick jag hem och efter en stund kom min äskling hem till mig :) Vi tog det lugnt på kvällen, åkte till elina en stund också. Sen åkte vi hem och sov, fast jag sov inte så bra i natt för jag är skittrött nu, har inte ens klivit upp ur sängen än. Sen var det ju någon som ringde med dolt nummer till Johan i natt också och det gjorde ju inte saken bättre för då var det svårt att somna om igen.

Idag ska jag jobba på Maxi mellan 15 och 21. Så vi får väl se vad jag hittar på innan jobbet börjar.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0