090624

Hejhopp! :)
Igår åkte jag, Elina & Emma till fjällnora! Vi var där mellan 12 och 17.30, asskönt att bara solasolasola! Vi hade köpt med oss tre lådor jordgubar från Ulva, det är de godaste jordgubbarna! :D Jag & Elina badade några gånger också, det var faktiskt helt okej när man väl kommit i :) Sen åkte vi hem, jag åt mat och duschade osv, sen åkte jag in till mitt hjärta :)

Idag ska jag hämta Jennie hos henne klockan elva, sen ska vi ut till mig och ha en mysdag och sola :) Mamma tyckte att jag skulle köpa med mig jordgubbar hem så det ska jag också göra. Haha tredje dagen i rad som jag är på Ulva och köper gubbar ;p . Igår blev det 5, nästan 6 timmar i solen och sen ska jag sola idag så lite brun måste man vara snart! :)

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0