090630

Hej hopp! :)
Ligger just nu i älsklingens säng, kom hem från jobbet typ halv nio. Jag har jobbat 11-20 idag och det har varit kaos i stort sett hela dagen! Bankerna hade något problem så våra terminaler hade ingen kontakt med bankerna. Alltså kunde kunderna inte slå sin pinkod utan måste visa legitimation som vi ska knappa in personnummer ifrån. Så man fick stå där och förklara för varenda kund vad som var fel... suck! "Då måste jag låna din legitimation & betalkort. Bankerna har något fel så vi har ingen kontakt med dem. Det är tydligen så på alla Ica-butiker i hela landet." Sen var det ju självklart vissa som inte hade sitt leg med sig så då var de tvungna att gå bort till bankomaten och ta ut pengar. Hur många tror ni var glada över det då? haha nej fy fan. Men sen så funkade det de senaste timmarna jag jobbade iaf.

Imorgon jobbar jag 14.55-22.30 men innan ska jag till en Maud och prata om avlösar-jobbet. Jag skrev ju om det förut att jag ska bli avlösare till min kusin Viggo så det är det vi ska prata om imorgon :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0