Bokat!

Nu är det äntligen bokat något för imorgon! :) Jag & Johan ska vara i Vänge hemma hos Pontus och grilla och ha trevligt! :)

Jobbade som sagt på Maxi idag och det var ju gaaanska många som handlade idag också :p . Det är så kul att se alla som är så stressade så sitter man helt lugn i kassan, jobbar så snabbt man kan såklart men är inte stressad :) Slutade vid fyra, då åkte jag ner mot stan och hämtade upp lillebror med kompis. Vi åkte runt och letade efter skor och till slut hade lillebror köpt två par. Jag fick med mig lite saker hem jag också, hihi ^^,

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

såg dig igår vid kassorna, men det var tjockt med folk på maxi och du såg stressad ut.. så jag tänkte att jag inte skulle störa. :P

2009-06-18 @ 21:26:21
Postat av: Sofia

Jaha :P . Ja det var ju något mycket folka igår :P haha

2009-06-18 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0